Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Η Eurovision όπως θα πρεπε να είναι

Η φετινή eurovision έφτασε στο τέλος της. Τι και αν την είδα σε Χαι Ντεφινισιον, τι και αν την είδα με καλή παρέα, τι και αν είχα και καλό φαΐ και μπόλικη λεμονάδα λουξ, ένα αίσθημα απογοήτευσης με διακατέχει.

Οι Γερμανοί έχουν ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης για αυτή την κατάσταση. Γιατί ρε Γερμαναρά μου δείχνεις καρτ ποστάλ από την χώρα σου; Γιατί ρε Γερμαναρά στο καρτ ποστάλ της Ελλάδας μου βάζεις αυτή την φάτσα με τα σπαστά Ελληνικά; Γιατί με γιουχάρεις όποτε μου δίνουν βαθμό; Και κυρίως γιατί παραλίγο να με λιντσάρεις για το 12άρι της Κύπρου και κάνεις το ψόφιο κοριό όταν σου δίνει εσένα η Αυστρία 12;

Η χαλασμένη μου διάθεση οφείλεται επίσης και στους Ιταλούς. Τι με νοιάζει εμένα που έλειπαν τόσα χρόνια από την Γιουροβιζιον; Μην σώσουν και ξανά έρθουν με τις βλακείες που μας πλασάρουν για τραγούδια. Τι τους γλύφετε και παραλίγο να τους βγάλετε πρώτους;

Το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να βγάλω εγώ την πραγματική πρώτη δεκάδα. Λοιπόν φίλοι μου τα αποτελέσματα έπρεπε να είναι έτσι:

1. Γεωργία
2. Αζρμπαιτζαν (ΟΚ η νίκη ήταν δίκαιη)
3. Ελλάδα
4. Σλοβενία
5. Εσθονία
6. Ελβετία
7. Σουηδία
8. Γερμανία (Λυπάμαι που το λέω αλλά εγώ σε αντίθεση με αυτούς που ψηφίζουν, είμαι δίκαιος)
9. Ουγγαρία
10. Γαλλία

Και φυσικά οι 2 τελευταίοι έπρεπε να είναι:
24. Ρωσία
25. Ιταλία

Η δικαιοσύνη έλαμψε!

1 σχόλιο:

mr potato head είπε...

Το ότι κράζεις το τραγούδι της Ιταλιάς, το μοναδικό αξιόλογο τραγούδι σε ένα τηλεοπτικό διαγωνισμό (όχι μουσικό, μην το ξεχνάς αυτό), δείχνει πόσο ακούλτουρος είσαι μουσικά, το οποίο υποστηρίζεται εν μέρει από την ανορθογραφία σου στο "γλύφεται". Ποιος γλύφει τον ευαυτό του; Μήπως εννοείς "γλέφετε";

Τα σέβη μου
Mr potato head (εκ των τριών)